Julkalender lucka #12: En bild på någon som du saknar.

Julkalender

Jag saknar självklart alla de som inte finns med oss längre. Fast jag hade inga bilder på den här datorn på alla älskade gamlingar i släkten som gett mig så mycket.

Så det får bli en tår i ögat istället för den här lille killen. Jag saknar honom sååå! Lille Vincent. 5 dagar blev det hos mig och F, sen blev min allergi för stor och saknaden var enorm. Tänk att en så liten kille kunde ge så stora avtryck och intryck på så kort tid! ❤

Det går inte en vecka utan att jag tänker på var han bor och hur han har det. Lille plutten.

 

IMG_6857

Kommentera

