Deppdagar & lite ur fas

Allmänt, Frustration, Personligt

Jag har haft några deppdagar. Jag har känt mig helt ur fas, oroat mig för allt, tänkt massa tankar, inte orkat prata med folk, inte kunnat koncentrera mig. Jobbigt värre. Men idag vaknade jag upp och kände att idag blir det nog en bra dag ändå. Lite ilska hade jag sovit bort, lite oro likaså. Det känns som om det kan bli några bra dagar igen.

Jag gillar inte att läsa bloggar där allt är underbart, rosa moln och gulligull hela tiden. Jag gillar ärliga bloggar och därför försöker jag visa det själv också. Alla dagar kan inte vara bra dagar hos alla människor. Att visa sina känslor och att man har en deppdag tycker jag är strongt. Att visa att man inte orkar hålla upp en fasad bara för någon annans skull.

Och mitt motto under mina deppdagar är att
”En kram säger mer än tusen ord”.

Glöm inte att kramas ofta där ute och ha en härlig torsdag i det fina vintervädret 🙂

Kommentera

