Hej & hå

Allmänt, Avkoppling, Jobb, Resa

Vad dagarna går!

Snart är det jul. Det har varit bråda dagar hos mig, därav frånvaron. Grymt mycket på jobbet och sena kvällar. Kommit hem, helt slut, köpt julklappar, slagit in julklappar, stressat. Idag blev det ännu en sen kväll, sen slängde jag in en färdigrätt i micron och när F kom hem från gymmet så blev han julfriserad a´la Josefine med hårtrimmern 🙂

Nu är i alla fall julklapparna klara, jag har bestämt mig för att inte stressa så jag får ont i magen, jag ska åka hem tidigt (i tid) från jobbet imorgon och jag ser fram emot fredag då vår lilla ”jultripp” startar.

Inte att förglömma så hade vi en underbar miniweekend i London över helgen! Eftersom vi varit där flera gånger innan och F till och med bott där i ett år så var det skönt att slippa stressa runt till alla sevärdheter utan bara strosa i vår egen takt i mysiga kvarter, äta gott och bara ta hand om varandra. Det behövs! ❤

Bildkavalkad från London:

Kommentera

