En stor dag & jag kan inte fatta det riktigt ännu

Exjobb, Frustration

Jag har fått ut min examen. Ä.n.t.l.i.g.e.n!

Blod, svett och tårar under sex långa år. Ett examensarbete som jag fick skrota, samla ny kraft. Skriva ett till samtidigt som jag jobbade mer än heltid. Jag grät. Jag var arg. Jag fick ta ledigt från jobbet. Jag jobbade långa kvällar tills ögonlocken inte hölls uppe längre. Jag fick ont i armarna och axlarna av allt skrivande.

Men jag gjorde det. Jag gjorde det!

En teknologie kandidatexamen är nu min 🙂

josse_examen

2 reaktioner på ”En stor dag & jag kan inte fatta det riktigt ännu

    1. Åh, vad du är gullig – tack! Vi är såå duktiga båda två som klarat det här och rott det i hamn 🙂 Det är en helt underbar känsla. Nu håller jag på att slänga alla gamla papper som jag inte vågat slänga innan 😉 God fortsättning, kram!

Kommentera

