Långledighet & vad ska jag göra då?

Allmänt, Avkoppling

Idag är första dagen av min långledighet, totalt 9 dagar i sträck är jag nu ledig. Helt ledig.

Herregud, hur ska det gå? Jag har redan börjat bli lite rastlös tyvärr.

För att ta mig igenom det här stora ”problemet” lättare så har jag skrivit en To-Do-list för min ledighet, så jag kan ta någon sak per dag sådär och känna att jag gjort nytta men på listan står också bra saker som att vila och att läsa massa böcker.

Övriga saker jag ska försöka göra är att sätta mig in i hur Tradera fungerar och sälja av lite kläder och väskor, dekorera om gästrummet lite och jag ska börja med att beställa ett nytt överkast, fixa nytt parkeringstillstånd för min bil för 2013, boka en ansiktsbehandling, rengöra sminkborstar, sortera in en mastodonthög med papper i pärmar… och lite annat smått och gott.

Jag ska också försöka komma ut minst en halvtimme varje dag så jag får frisk luft. Det enda dumma är att jag dragit på mig ett fasligt skoskav (i mina pälsfodrade vinterkängor!) efter en rask promenad på 45 minuter häromdagen och det gör ont att ut och promenera! 😦

Är det någon som är här inne och läser och som är Tradera-proffs? 🙂 Hojta till isåfall!

Kommentera

