Den 1:e januari & en slapp dag

Allmänt, Avkoppling

För de flesta tror jag det har varit ganska slappt idag. Så även här hemma hos oss. Osminkat, mjukisbyxor, film, chips och datanördande!
Jag sov till kvart i elva – helt sjukt! Kommer inte ihåg när jag gjorde det senast… Något som jag har insett den här julen är att jag behöver mycket sömn. Extremt mycket. Och att jag ligger efter i sömnschemat. Så det är skönt att sova ut. Och ta en timmes nap, som jag också hann med i eftermiddags.

Lite nytta har vi gjort idag ändå. Slängt ner lite saker i källaren, slängt lite skräp, gått en promenad i fint väder i nästan en timme så kinderna var alldeles rosenröda när vi kom in och jag har gått igenom massa kläder i min garderob och valt ut några som jag ska försöka sälja på Tradera. Mina första auktioner. Ja, vi får se hur det går!

Nu har jag gjort en stor kopp thé och ska ta en skinkmacka till det – julen är ju inte riktigt slut ännu 🙂

En reaktion på ”Den 1:e januari & en slapp dag

Kommentera

