Lunchdejt i Lund & skönt med ännu en ledig dag

Allmänt, Avkoppling

Jag börjar komma in i det här ledighetslunket nu. Det är inte så farligt som jag fasade för. Det är ju faktiskt ganska skönt 😉 Jag har ingen, verkligen ingen, längtan tillbaka till kontoret. Ja, jag saknar ju mina kollegor lite såklart! Men att jobba, nej, det existerar inte på kartan just nu. Och det är väl det som egentligen kännetecknar att man har en väldigt skön och avkopplande semester?!

Nu ska jag snart svida om från mjukisbyxorna i alla fall för en lunchdejt med min vän U i Lund! Vi ska testa nya saluhallen och se om det finns något gott att äta där 🙂

Någon Lundabo som testat saluhallens matutbud? 🙂

2 reaktioner på ”Lunchdejt i Lund & skönt med ännu en ledig dag

    1. Det var jättefint och trevligt! vi åt på en persisk restaurang. Jag hade ingen barnvagn dock. Lite tajt kanske på sina ställen bland matställena, för de är ganska små, men stället vi var på var luftigt och bra 🙂 allt var väldigt fräscht! jag går gärna tillbaka! Kram

Kommentera

