Kompissnack & ny energi

Allmänt, Avkoppling

1 timme och 45 minuter bara swischade förbi när jag pratade med bästa vännen på Skype alldeles nyss. Det gav mig lite ny energi!

Jag är hemma och har semester och hon går hemma och väntar på en liten som ska ploppa ut vilken dag som helst. Såå mysigt! Längtar tills jag får se en bild på henne/honom!

Här i Helsingborg blåser det storm idag. Jag har tänkt hela dagen att jag ska gå och ut och gå men kommer liksom blåsa bort. Och det vore ju inte så bra, eller hur?! 😉

Men nu kom jag överens med F om att jag ska promenera upp till Hemköp (och det tar bara 10 minuter) och sen hämtar han upp mig där på vägen hem. Jag ska nämligen hämta ut ett paket, där ett nytt överkast till gästrummet ligger. Där inne ska ”operation light piffing” startas nu nämligen 🙂 Visar senare!

 

Kommentera

