Styleroom & renoveringsprojekt

Allmänt, Inredning, Saker jag gillar

Mina föräldrar håller på att renovera sommarhuset för fullt (eller hantverkare gör det mesta för tillfället, sen tar de över). Och jag och syrran ska få inreda våra respektive sovrum på ovanvåningen så som vi vill ha dem. Jag har nu skapat ett album på Styleroom (och fler album, ett per rum tänkte jag, kommer!) för sommarhus-renoveringen! Gå gärna in och kika och följ renoveringen!

Sök på Silverdelight så hittar ni mig och mina album 🙂 Albumen för sommarhuset är märkta just ”sommarhus”.

På Styleroom kan ni också kika in i hur jag och F bor och vad vi gjort i vår lägenhet sen vi flyttade in. Det finns också tusen andra album att surfa runt i och inspireras av!

Jag brukar ofta gå hit för att få inspiration och drömma mig bort… 🙂

Kommentera

