Tisdagskväll & vart tar tiden vägen?

Allmänt, Avkoppling

Vart tar kvällarna vägen? Klockan är redan åtta. Sveriges Mästerkock har börjat. Jag har bara hunnit komma hem, laga middag med F, slappa tjugo minuter i soffan och helt plötsligt är klockan åtta liksom.

Idag gjorde vi baconlindad kyckling i ugnen med ris och sås gjord på vispgrädde och kycklingfond till middag. Mycket enkelt och gott!

Ska slösa bort lite mer tid i tv-soffan nu; Sveriges Mästerkock tycker jag jättemycket om och serien Inkognito fortsätter från igår. Bra den också.

Men först ska jag sätta igång och leka med min nya telefon, en Xperia V! Recension återkommer jag med 🙂

xperia-v-black-android-smartphone-620x440_icon2

Bild lånad från Sonymobile.com

2 reaktioner på ”Tisdagskväll & vart tar tiden vägen?

Kommentera

