Morgondagens kläder & fiskburgarfavoriter

Allmänt

Dagens middag blev en favorit i repris – fiskburgare med potatismos. Såå himla gott! Ni hittar receptet här.

Imorgon är det fredag och första arbetsveckan är slut efter jul och nyårshelgerna. Skönt med fredagsfeeling! Jag ska nog köra fin-fredag när det gäller klädsel vilket betyder kjol eller klänning 🙂 Motsatsen till ”casual friday” kan man säga, haha.

Hela veckan hittills har jag lyckats ta fram morgondagens kläder kvällen innan och gud vad skönt det är på morgonen och vilken tid jag sparar! Det är säkert tio minuter ibland, man står där framför garderoben helt blank och upprepar: ”men jag har verkligen iiiiingenting att ta på mig!!!”. Men nu har det gått på två minuter. Älskar snabba mornar!

Fiskburgarna nedan smakar jättegott, så rygga inte tillbaka bara för den icke-kock-konstnärliga bilden 😉

DSC_0008

Kommentera

