2013 blir ett stort år & det är för att något speciellt händer <3

Personligt, Saker jag gillar, Uncategorized

Hej bloggen!

Det är något som jag skulle vilja berätta.

2013 kommer bli ett stort år. Större än störst.

För då kommer 2 bli 3. Vi kommer bli en liten egen familj.

Jag och F och en till ❤

Jag längtar redan så jag håller på att spricka!

Jag kommer delge dig, bloggen, lite bebissnack då och då – i lagom dos.

Puss & kram

10 reaktioner på ”2013 blir ett stort år & det är för att något speciellt händer <3

  1. Åh så roligt, stort stort grattis!!!! Det samma gäller ju för mig detta året 

    När är BF? Hur mår du? Klarat dig ifrån illamåendet och tröttheten? Första månaderna var lite tuffa för mig minns jag men det bättrade sig.

    1. Tack så mycket! Detsamma till dig! I juni är det dags. Tröttheten har varit kolossal men illamåendet har jag sluppit. Börjar dock redan känna i fogarna, not good. Hoppas du mår bra! 🙂

Kommentera

