Det är lite overkligt & idag har det varit en mötesdag

Bebisen, Personligt

Tack för alla Grattis! 🙂 Ska bli såå spännande! Har nog fortfarande lite svårt att förstå… overkligt på något sätt.

Idag har varit en mötesdag, vilket betyder väldigt stillasittande. Det betyder väldigt stel i kroppen när jag satte mig i en iskall bil och körde den där timmen hem. När jag gick ur hemma på gatan kunde jag knappt gå, stel i fogarna och usch vad ont det gjorde. Så det blev soffläge vid Sveriges Mästerkock, vilket inte var dumt alls. Och med lite vila och värme så hjälper ju det mesta, så också det här.

Ju längre tiden går desto mer får jag nog överväga att åka tåg och buss istället… då är man ju lite mer flexibel och kan röra lite mer på kroppen och benen under resan i alla fall. Nej, inga mer graviditetsbekymmer nu! Det är det sista jag vill att bloggen ska handla om.

Ett mer vettigt inlägg kommer imorgon! 😉

4 reaktioner på ”Det är lite overkligt & idag har det varit en mötesdag

  1. Jag minns hur det var när bebisen fortfarande gror inom en, en sådan härlig känsla.
    Iiihhh vänta tills du får känna sparkar sen, då kommer du att vara i himmelriket . kram

  2. Åh ja, de där fogarna får man vara rädd om. Jag hade jätteproblem i början men det blev faktiskt bättre. Att sitta ner är dock ngt av det sämsta man kan göra. Lätt att ändra på det när man jobbar… 🙂

    1. Ja, ajaj. Har bokat in en sjukgymnast nu för lite tips förhoppningsvis! Jag har dock ståbord på jobbet så försöker stå så mkt som möjligt, men inte lika lätt under alla möten… Trevlig helg!

Kommentera

