Fredag kväll & jag har intagit soffan

Allmänt

Det här är min fredagskväll i bilder:

Och gott bröd med lite skagenröra

Och gott bröd med lite skagenröra

Lite cider som var väldigt söt

Lite cider som var väldigt söt

Annan sorts lösgodis idag, men det ska nog gå det med

Annan sorts lösgodis idag, men det ska nog gå det med

Godis i burk istället för påse!

Godis i burk istället för påse!

Jag är ensam en stund ikväll och gör det då vansinnigt enkelt för mig. Hittade en bacon och broccolipaj (hemmalagad såklart) i frysen. Sen lite lösgodis och tv-tittande på det innan jag somnar i soffan innan klockan tio. Härliga fredag!

Och här är jag och lilla magen, fotad på toaletten på jobbet (man tar den spegel som man haver):

DSC_0018

 

6 reaktioner på ”Fredag kväll & jag har intagit soffan

  1. Åh! Vad fin du är! STORT GRATTIS! Och omjag låtsades om att jag inte var avundsjuk så skulle jag ljuga… Längtar så! Får njuta av de många andra runt i kring så länge + att hela mina dagar fylls med smågodingar, på 1-2½ år. Helt ljuvligt! 😉 KRAMAR

Kommentera

