Barnvagsspaning & vinterpromenad

Allmänt, Avkoppling, Bebisen

Solen sken över Helsingborg idag och minusgraderna också. Men vi klädde på oss full skidåkarutstyrsel (inklusive ”thermosbyxor” som jag sa när jag var liten, smart namn egentligen!)

DSC_0028 DSC_0032 DSC_0033 DSC_0034 DSC_0035

På eftermiddagen åkte vi på vår tredje dag av barnvagnsspaning. Vi hade bestämt att köpa en idag, då de dessutom har kampanj på babyskyddet den här månaden och man sparar 500 kr, men sen var expediten (klimakterietant, som jag så fint uttryckte mig efteråt) så barsk och inte alls tilltalande så jag ville inte köpa en barnvagn av henne utan gick bara därifrån helt enkelt och lämnade henne där med vagnen. Hon borde minska sin barskhet när hon pratar med emotionella gravida tjejer. Så vi får åka tillbaka nästa helg och hoppas att den trevliga mannen vi pratat med tidigare är på plats.

3 reaktioner på ”Barnvagsspaning & vinterpromenad

Kommentera

