Så svårt att förklara & så trasslar man till det

Allmänt, Personligt

Tänk att det ska vara så svårt att förklara hur man känner ibland.

Jag försöker förklara men bara trasslar till det.

Och så har jag trasslat in mig i ett nät där jag uppfattas fel och hur jag än försöker trassla mig ur nätet så blir det bara mer invecklat och svårbegripligt. Och min frustration bara växer. Och de runt om mig skakar på huvudet och undrar vad som är fel. Egentligen.

Resultatet blir att jag blir arg, jag sårar personer som står mig nära och som egentligen bryr sig och allt blir pannkaka…

Kan inte alla bara försöka ha förståelse för andras känslor utan att behöva tycka likadant?

//Fortfarande oerhört frustrerad

En reaktion på ”Så svårt att förklara & så trasslar man till det

Kommentera

