En ny dag & lite piggare

Allmänt, Bebisen, Träning & hälsa

Lite piggare idag då jag faktiskt fick sova (förutom ”kissepausen” vid 03:00, som nu börjat inträffa varje natt! Jag som aldrig går upp annars…). Jag hostar fortfarande som om jag vore en 70årig tant som rökt två paket cigg om dagen hela sitt liv, men det känns som om det lättar. Idag ska jag nog småjobba lite, så jag får timmarna hemma att gå. Det blandat med en bok i soffan och några dåliga serier på tv, som man kan hoppa in i när som helst för typ ingenting har hänt sen sist man var sjuk eller ledig.

Jag kanske ska orka mig bort till ICA också, för att proviantera alvedon. Det får bli dagens motion isåfall.

Efter dagens motion, så kommer eh… dagens tips!

Ni som har barn eller är gravida, och har en Barnens-hus butik i närheten, ni har väl inte missat att de har medlemskväll ikväll mellan 19-21? Rear ut massa saker, bl.a. just den bilstolen (eller ”babyskyddet”) som vi ska köpa (som passar till vagnen som vi köpt men som jag inte visat) och de säljer den till halva priset! Så passa på att kika in där om ni har en butik i närheten av där ni bor.

En reaktion på ”En ny dag & lite piggare

Kommentera

