Tråksöndag & vad jag just nu saknar

Allmänt, Avkoppling, Bebisen, Personligt

Alltså vilken tråksöndag. F har åkt på jobbresa redan och är nu på väg ner till Kastrup. Saknad! Några tårar fälldes från min sida, trots att han bara ska vara borta i 2,5 dag. Dessa hormorner alltså! Jag som är van att vara ensam mycket när han reser. Men det är väl nu för att vi haft två månader ihop utan några resor alls, bara julledighet och mys. Och nu är det tillbaka till resvardagen igen.

Jag har lagt en beställning till honom att inhandla mina favorittrosor på Victoria´s Secret som ju nu öppnat på Kastrup i alla fall. Hoppas modellen jag älskar finns där 🙂

För att fördriva tiden så ”umgås” jag med mina tre bärbara prylar – min Macbook Pro, min Sony Xperia tablet S och min Sony Xperia V. Inte de roligaste kompisarna en tråksöndag, men det funkar. Jag spelar Candy Crush Saga på två av tre enheter och får spel på att jag inte klarar av bana 29! Någon annan därute som är fast i träsket och också fastnat där?!

Det sociala hade jag igår då jag var på en jättetrevlig tjejmiddag och träffade några nya bekantskaper 🙂

Här är jag och magen, som nu börjat bli en riktigt stor kula!

IMG_9743 IMG_9749

En reaktion på ”Tråksöndag & vad jag just nu saknar

  1. Vilken fin mage, och bufferibuffarna är verkligen helt underbara 🙂 – Tack för avtrycket och hoppas nu dagarna går fort så du inte behöver sakna ihjäl dig. Hihi, godnatt!

Kommentera

