Familjen Annorlunda & smått panik

Allmänt, Avkoppling

Jag såg ”Familjen Annorlunda” idag på tv. Oh my god. När ena familjen skulle baka tårta höll jag på att få krupp. Det var ju ungar överallt!

Och massa klet och fingrar i smeten och in i munnen och sen ner i kakan igen.

Och en vanlig visp in i elvispen, hej och hå.

Jag beundrar föräldrarna för att ha sån ro, men jag förstår ärligt talat inte hur de orkar. Att hela tiden omge sig av de höga ljuden från åtta ungar eller fler. Jag förstår självklart att barnen ger dem så mycket tillbaka också, men vissa dagar måste de väl ändå undra vad de gett sig in på?

Just nu känns min ensamtid i soffan med ett glas nyponsoppa så oerhört skön och avkopplande!

Bild 2013-02-04 kl. 19.00

En reaktion på ”Familjen Annorlunda & smått panik

  1. Herregud ja, de måste undra. Men samtidigt verkar de familjerna alltid ha så kul tillsammans och en så skön inställning till livet. Nu har jag fyra syskon och det är kaos ibland det med, men jag skulle själv aldrig palla. Jag behöver höra vad de säger på tv:n ibland 🙂

Kommentera

