Föräldrar på besök & lite pyssel

Allmänt, Pyssel, Saker jag gillar, Söndagsutflykt, Träning & hälsa

Nu sitter jag med datorn i soffan, för första gången under helgen. Det har gått i ett men varit väldigt mysigt också. Igår vaknade jag på rätt sida, pigg och fräsch, och körde ett träningspass hemma framför herrarnas störtlopp. Sen vidare till Ikea där mamma och pappa väntade! Så det blev lunch och en runda i varuhuset för inhandling av diverse prylar till sommarstugan och att agera smakråd. Det kommer bli superfint, det är jag säker på! Jag ska uppdatera albumet på Styleroom vid tillfälle.

Igår kväll sen var vi ute och åt, blev bjudna på finmiddag och vissa kunde avnjuta jättegott vin till också (inte alls avundsjuk, nejdå).

Och mamma hade köpt fina tulpaner 🙂

IMG_9773

Idag blev det promenad en timme på förmiddagen för att gå av oss middagen från igår 😉

Vid gårdagens ikea-tripp så provlåg jag och F sängarna mamma och pappa skulle köpa till oss ute på landet. När vi låg där och provade sängarna så insåg vi att vår bäddmadrass där hemma verkligen skulle behöva bytas ut. Så idag på em, en ny sväng till det gulblå varuhuset och inköp av ny bäddmadrass även till vårt hem.

Lite annat som shoppades igår var dessa fiffiga ”griffelark” från Granit, där man med Granit´s speciella vita penna skriver på dem och de ger en griffeltavle-effekt. En hamnade på insidan av ytterdörren…

IMG_9774

Och en annan under klockan i köket…

IMG_9775

Kommentera

