Tröttmåndag & surfar inredning

Uncategorized

Idag har varit en tröttmåndag. Jag har känt noll inspiration och känns som att jag bara suttit av tiden på jobbet. Det har jag ju förstås inte, men det har känts så. Så nu är jag nedbäddad i soffan i mina pyjamasbyxor (som fortfarande passar, heja låga byxor när man har en stor mage!) och tittar Top Model och njuter av att vara nyduschad och färdigfixad och bara kan krypa ner i sängen klockan tio.

DSC_0064

Samtidigt surfar jag lite inredning… till vad återkommer jag till! 😉

Kommentera

