Det är inte torsdag idag & jag gillar sportlov

Allmänt, Jobb, Saker jag gillar

Det är inte torsdag idag, jag vet. Det är onsdag. Men hela dagen har känts som en torsdag. Varför vet jag inte. Men jag har gått i tron om att helgen varit närmre än vad den varit.

Fast jag tror helgen kommer snabbt ändå. Imorgon ska jag jobba hemma och på fredag är det besök hos en leverantör hela dagen. Så dagarna kommer gå fort, fort. Och till helgen händer massa kul grejor så mycket att se fram emot!

För övrigt så är det sportlov här i skåne, vilket jag har insett att jag gillar väldigt mycket. För det betyder att många har semester. Och det medför att det är färre människor på vägarna. Och i parkeringshuset. Och i kön i matsalen på jobbet. Jag har nog sparat många minuter på sportlovet idag.

Kommentera

