Uppdatering från soffan & kvällsjobb

Allmänt, Träning & hälsa

Nu har det blivit lite kvällsjobb i pyjamasbyxor i soffan. Och med Sveriges Mästerkock på i bakgrunden. Jag fick åka hem lite tidigare från jobbet för jag har fått som ”håll” i magen, ungefär vid naveln. Kan liksom inte räta ut mig ordentligt utan vill helst sitta lite böjd, för annars stramar det värre än värst och värker. Har hållt på sen igår em nu och det känns sådär. Men bebisen buffar och verkar glad ändå där inne. Men jag får hålla lite koll.

Får se hur det går imorgon när det är heldagsmöte under dagen och sedan middag på kvällen. Det hade varit himla trist att behöva hoppa över middagen med våra London-kollegor, men det kan bli så. Vi får se om jag kan räta ut mig imorgon helt enkelt.

Det blir inte roligare inlägg än så idag. Nån annan där ute som kanske vill dela med sig av sina krämpor? 😉

Hoppas ni har en fin kväll!

2 reaktioner på ”Uppdatering från soffan & kvällsjobb

  1. Hoppas det ”går över” eller vad man ska säga. Det måste vara lite spännande/läskigt att kroppen gör lite som den vill helt plötsligt. Nya saker som man inte har ”koll” på liksom 🙂

    1. Ja, det är lite så! Det är en konstig känsla att gå från att vara en sportig och rörlig person till att helst vilja ligga i soffan varje kväll 😉

Kommentera

