Trötter & Spa it is!

Allmänt, Avkoppling, Saker jag gillar, Träning & hälsa

Den här veckan har varit en riktigt trötter-vecka. Så pass att jag nästan däckat så fort jag kommit innanför dörren efter jobbet. Barnmorskan sa jag inte behövde järntabletter för jag hade bra värden men för tröttheten så kanske jag ändå ska testa?

Så vad passar då bättre egentligen att göra på helgen än att åka på spa med sambo och härliga vänner? 🙂 Efter lunch åker vi och det ska bli så underbart skönt! Jag har packat tidningar, bok och surfplatta. Bikini också så klart (där överdelen knappt gick om kände jag men F tyckte det var fint, haha, så det får nog bli den). Ser fram emot morgonrocken och de obligatoriska tofflorna!

Tånaglarna är nymålade och jag längtar efter att hoppa ner i en pool och bara höra fågelkvitter, eller vad de nu har i högtalarna. Bara vara. Bara lyssna. Jag längtar efter god middag och härlig, lång hotellfrukost… Mmm…

Hoppas ni också får en finfin helg! ❤

En reaktion på ”Trötter & Spa it is!

Kommentera

