Underbara fredag & nudlar till middag

Allmänt, Jobb, Karriär, Mat, Mode

Det var länge sen jag hade en sån härlig fredagskänsla som idag!

Jag vaknade upp lite på fel sida, arg och tvär för att jag sovit kasst, men med lite frukost i magen var det en glad Josefine som åkte till jobbet. Hela dagen spenderades i ett soligt Halmstad hos en leverantör och stämningen var på topp. Vi fick gjort mycket, snackade en del skit och bokade upp bra möten framöver. DSC_0112

På vägen hem åkte jag inom Väla en sväng. In på Spirit och provade en jättefin tröja från Hunky Dory med stjärnor med armbågarna. Jag ville bara ha den i orange-aprikos istället för svart, som jag provade. Men på Spirit är det så bra service så de skickar efter en från Malmöbutiken bara och ringer när de har den hemma. Nice! Jag kommer ju inte kunna ha tröjan nu med den här kalaskulan, men en ljummen sommarkväll ser jag mig själv i den, med ett par slitna jeans och converse till och med en glad bebis i en vagn =)

Hur fortsätter fredagskvällen då?

Ja, direkt när jag kom hem så åkte jobbkavajen av och mysbyxorna på! Och till middag blev det nudlar i sann studentanda (eller gräsänke-anda kanske passar bättre idag) och en Marabou Daim till efterrätt framför tv´n.

DSC_0113Ska jag orka vara uppe en timme till måntro? 😉

Önskar er en fin finfredag!

 

Kommentera

