Incheckad & påsken 2013

Allmänt, Avkoppling

Nu är jag incheckad hos min käre mor och far.

Jag är ledig hela veckan och har egentligen inte jättemycket planerat per dag. Vilket är ganska skönt.

Jag ska bara lyckas koppla av och njuta av det fullt ut också.

Hittills har jag bara svarat på tre jobbmejl av fyrtiofem som trillat in. Det är ganska bra jobbat.

Jag har också bokat in hela förmiddagen imorgon med en dejt med bästa C och hennes lilla bebis E. Och efter det ett träningspass med syster yster.

Torsdagen är än så länge oplanerad, men på kvällen ansluter F och jag får pussa på honom igen.

Långfredagen kommer spenderas ute i sommarstugan. Vi får hålla oss varma genom att renovera. Vi gravida (jag och min syster) kan ju peka vart grabbarna ska bygga 🙂

Och på påskdagen ska vi på dop då lille E som jag ska lunchdejta imorgon kommer döpas.

Det kommer bli en bra påsk 2013 det.

3 reaktioner på ”Incheckad & påsken 2013

Kommentera

