Mitt lilla projektet & vad det är

Uncategorized

Nu tänkte jag sätta mig och klippa lite. 15 x15 cm stora rutor i olika tyger, för att så småningom skapa ett lapptäcke att ha i vagnen eller på golvet till bebisen. Blir lite New-England-stil på det hela – tänkte att det passar ju fint till både kille och tjej!

Jag har aldrig gjort detta innan men någon gång ska ju vara den första… 🙂 Wish me luck!

DSC_0192

3 reaktioner på ”Mitt lilla projektet & vad det är

  1. Jag håller också på att göra mitt första lapptäcke. Jag tog i ordentligt och gör ett överkast till vår säng. Känner nu att jag kanske skulle ha börjat med något mindre, haha!

    1. Jag tänkte också börja på ett överkast först, men ångrade mig och började i mindre skala 🙂 vilket jag är glad för nu. Men nästa blir faktiskt ett överkast till dubbelsäng i sommarstugan… Det blir ju inte svårare tekniskt egentligen, men lite mer otympligt… 🙂

Kommentera

