Nya naglar & busy, busy

Uncategorized

Sitter och lyssnar på min chef som gör samma presentation för fjärde gången och vi har två kvar. Jag är med som moraliskt stöd och tar lite anteckningar. Då kan man passa på att blogga lite under tiden 🙂
I förrgår köpte jag lösnaglar på Åhléns, superfina! Och ganska lätta att sätta på. Hållbarhet, nja, sisådär. Idag har tre stycken lossnat, som jag ska försöka sätta fast ikväll. De
säger att hållbarheten ska vara en vecka ungefär, men jag tror jag tog för lite lim. Bättre lycka nästa gång!

image

Kommentera

