Nätshopping & hur bra jag tycker om det!

Allmänt, Bebisen, Uncategorized, Utseende

Nätshopping, ja. Så himla bekvämt. Man slipper stressen i affären. Kan titta i lugn och ro. Jämföra priser. Leta rabattkoder. Få inspiration. Så lätt. Nästan för lätt. Klick, klick.

Jag är verkligen ingen shopaholic på nätet, tro inte det. Men då och då klickar jag hem lite saker. Saker som jag hämtade idag t.ex.

Förra veckan tog min Dermalogica ansiktstvål slut, som jag haft i hela ett år! Den kostar ju egentligen ingenting när man tänker på hur länge den räcker. Men förra veckan var den verkligen slut. Och jag orkade inte ta mig inom min hudterapeut för att köpa en ny så jag hittade till Skincity på webben, som lät som en väldigt seriös och bra sida där personerna bakom är utbildade inom hudvård. Så där klickade jag hem det jag behövde.DSC_0212

Det andra som jag hämtade hem idag på posten var två påslakan till bebisen, som jag köpte på Jollyroom. Jag gillar Jollyroom för att de har brett och bra utbud, men dock så är deras webbsida sååå seg. Nästan så man får ett nervsammanbrott. Och det beror inte på min dator, då jag testat på flera. Efter köpet skickade de ut en enkät – där gav jag min konstruktiva feedback. Jag kommer handla där igen, men jag hoppas de tar åt sig kritiken om deras webbsida och optimerar den lite granna.DSC_0214

Skincity – vad kul det var att öppna deras paket! Förutom tvålen och nån sorts olja jag beställde till mina torra hälar, så fick man lite små goodies i present också 🙂 En liten, söt kinesfigur (som verkar vara deras maskot), prov på body butter samt en mindre förpackning av alcogel! Älskar gratissaker som bara plockas i för att göra kunden glad. Dessutom har de fri frakt – gillas mycket!! Jag tänker definitivt handla där igen.DSC_0213

Var brukar ni handla? Vad är viktigast för er när det gäller nätshopping?

3 reaktioner på ”Nätshopping & hur bra jag tycker om det!

  1. Vad roligt med gratisgrejer – förgyller vardagen! 🙂 För övrigt, Maria Åkerberg är ett mycket bra märke, bra val.
    Ska kolla in Skincity, plus i kanten för fri frakt. Annars handlar jag mycket från brittiska Amazon (mest till bebisen dock).

Kommentera

