Vilken dag & vad skönt med solen som skiner!

Allmänt, Bebisen, Inredning

Puh, vilken shoppingdag! Inte lätt när man är gravid har jag insett. Mina fötter värker lika mycket som de gjorde efter att vi promenerat runt en hel dag på Manhattan när vi var i New York för två år sedan. Men det var en del bebissaker som behövde inhandlas, så det var ändå skönt att få det gjort.

Vi har insett att vår bebis kommer bli bortskämd. Vi har verkligen tittat en del på Blocket och mejlat på olika saker som vi inte fått, men sen så har vi ändå gått och köpt det nytt. För det slutar med att vi inte orkar måla om den där stolen, eller varför köpa en solblekt babysitter när man kan få en ny av annat märke för mindre pengar. Så har tankarna gått och jag känner att man inte orkar fixa och trixa för mycket. Det är så mycket annat.

Visar upp inköpen en annan gång då jag orkar resa mig ur soffan och ta ett foto… 😉

Bjuder på en vårig outfit-bild från igår istället. Det är så härligt vårväder nu! Solen och ljuset gör så mycket för humöret 🙂

Jag kunde ju bjudit på ett leende, men var nog för koncentrerad för det ;)

Jag kunde ju bjudit på ett leende, men var nog för koncentrerad för det 😉

Hoppas ni haft en jättefin vårdag!

Kommentera

