Vårskor & nu är det deras tur att synas

Allmänt, Mode, Uncategorized

Våren är så härlig på många olika sätt. De olika sorters skor man kan använda är en härlig sak med just våren tycker jag, lite halvt skogalen som jag är! Roligare färger och lätta, fina skor. Söta ballerinor, coola sneakers och snygga pumps.

Igår invigde jag mina nya Vagabond sneakers – perfekt mjuka för lite tjockare gravidfötter. Dock blev man väldigt svettig om fötterna, då de andades lite dåligt. Men väldigt sköna som sagt!

Så här såg det ut när jag tog första bilden på mina skor:

DSC_0225

Jag insåg sen att magen var iväg och tog en ny:DSC_0226

Idag däremot hade jag kjol och ett par loafers från Esprit (gamla) fick pryda mina fötter:

DSC_0228

I helgen ska också alla höst- och vinterstövlar packas ner i källaren för sommarförvaring. Och jag ska ta fram ballerinaskorna och sätta på skohyllan istället – nu är det deras tur att synas på front row:)

Kommentera

