Bland det bästa jag vet & en räkmacka

Mat, Personligt, Saker jag gillar, Uncategorized

Bland det bästa jag vet är att komma hem från en från en utflykt, lite lagom trött.
Öppna balkongdörren i sovrummet.
Tillräckligt mycket för att en glipa sol ska komma in och en ljummen vårvind kan blåsa in.
Sen lägga mig på sängen, ovanpå täcket med en tunn fleecefilt över kroppen.
Och så ta en ”powernap” på sisådär en timme eller så.
L.j.u.v.l.i.g.t!

Behöver jag säga att jag fortfarande är lite groggy? Men precis vad jag behövde!

För övrigt idag så intog vi världens godaste räkmacka – benämnd som ”räktrålare” – vid hamnen i Höganäs.

Den var också ljuvlig kan jag säga! (Och det kanske var den som startade den ofantliga tröttheten som sen blev en powernap vid närmare eftertanke…:))

486823_10151430337066775_1404528035_n

Kommentera

