Vi är med i Aftonbladet & Styleroom

Allmänt, Inredning, Saker jag gillar

För ett tag sedan berättade jag om att vi storstädade. För en speciell sak.

Den speciella saken var att Aftonbladet kom hit och gjorde ett ”hemma-hos-reportage” för deras hembilaga ”Härligt hemma”. De hade hittat oss via Styleroom, där jag lagt upp bilder på vår lägenhet och hur vi bor. Hela bilagan imorgon är i samband med Styleroom.

Så är ni nyfikna på hur vi bor – köp Aftonbladet-bilagan imorgon! 🙂 Klicka dig in på Styleroom via länken till höger här om du vill kika mer…

Här kommer ett litet smakprov… 🙂

bild 3

4 reaktioner på ”Vi är med i Aftonbladet & Styleroom

  1. vad roligt med hemmahosreportage!
    och lycka till med de sista veckorna på jobbet nu! vecka 4 och 3 flög fram tyckte jag, sedan var de sista två riktigt riktigt långsamma, Men då hade jag i stort sett lämnat över allting och hade inte mycket kvar att göra själv förutom att ”städa upp” och finnas till hands. Ligger inte helt i min natur att inte ha fullt schema… men oh vad skönt det är att slippa gå upp och gå till jobbet nu! trots rastlöshet och att inte vara så bra på det här med att vila är det riktigt härligt att göra lite vad man vill under dagarna!
    Hur långt ledighet kommer du ta ut innan beräknat datum?

    1. Ja, det var riktigt kul att vara med om det 🙂 Jag ska gå hem tre veckor innan beräknat är det tänkt. Känner att det är bra att stressa ner och ta det lugnt, även om jag tror att jag kanske kan bli aningens rastlös… eller så tycker jag det är superskönt, vi får se 🙂

Kommentera

