Hemma igen & myrkryp i kroppen

Allmänt, Avkoppling, Bebisen, Saker jag gillar

jag är hemma igen från en underbar helg på landet. Vi tar just nu igen lite förlorad ”surftid” och jag kollar bloggar och vi kollar tv och skickar mejl till höger och vänster.

Imorgon ska jag berätta mer om hur helgen har varit. Nu ska jag förbereda lite inför den tidigare morgondagen; heldagsmöte och workshop, som jag håller i, väntar. Och jag har myrkryp i hela kroppen och vet att jag kommer ha svårt att sova (typiskt när klockan ska ställas på tidigt), men så är det. Får vara trött imorgon istället.

Lill*n i magen är extremt vaken också, så det verkar som om vi är lika idag.

Hoppas ni också haft en mysig kristi himmelfärds-helg! Vad har ni gjort? (när jag kom hem idag kände jag att jag luktade vår, frisk luft och sommarstuga på händerna- härligt!!)

 

Kommentera

