Bilder från helgen & hur jag har kopplat av

Allmänt, Avkoppling, Personligt, Saker jag gillar

IMG_9988

Så stilla. Och rofyllt.
Jag har sovit så himla gott. Det måste vara den friska lantluften.

IMG_9983

Gudomlig äppelpaj med vaniljsås!

IMG_9974

Vårt trappräcke är gjort av en tjock tross med en knut i vardera ände 🙂

IMG_0063

Vårskor! (och svullna gravidfötter…)

IMG_0062

 

Kossorna hade inte flyttat in i hagen ännu, men snart så! Vi fick hålla till godo med två kanadagäss istället (som inte gjorde sig så bra på bild).

IMG_0047

IMG_0045

Massa vårtecken!

IMG_0042

Jag plockade vitsippor och ställde i ett snapsglas, som var den mest lämpliga blomvasen jag kunde hitta.
Man tager vad man haver.

IMG_0032

Här på en stentrappa satt jag på kvällen och borstade tänderna och spanade mot vattnet som man ser där längst bort i bild.

IMG_0021

Vi har njutit av god mat ute på verandan under kristallkronan.

IMG_0016

Vi har gjort av med massa värmeljus – mysfaktorn har varit hög!

IMG_0014 IMG_0011Mormors gamla lakan med spets har blivit gardiner 🙂

Ser fram emot en härlig landet-sommar!

En reaktion på ”Bilder från helgen & hur jag har kopplat av

Kommentera

