Babynest & hoppas bebisen kommer trivas där

Bebisen

Jag har helt glömt att lägga ut bilder på babynestet, som min väldigt snälla mamma har sytt till bebisen.

Här kommer en liten bildkavalkad:

IMG_0098

Snörena ska klippas av lite bara.

IMG_0099

Fluffigt och mjukt!

IMG_0100

Mjukt flanellbomullstyg

IMG_0101

Söta små ugglor 🙂

Vi (eller mamma rättare sagt) använde sig av inspiration härifrån och härifrån. Och så blev det så här fint 🙂 Då och då hörde jag henne svära lite från symaskinen (och ja, jag erbjöd min hjälp :)) där det var lite knepigt att få ihop det, men det gick och det blev jättefint!

2 reaktioner på ”Babynest & hoppas bebisen kommer trivas där

  1. Vilket gulligt tyg ni fick tag på! =) Tog också inspiration från den ena av dom där bloggarna när min mamma sydde babynest till oss =)

Kommentera

