Imorgon är det fredag igen & vad kommer jag ha glömt?

Uncategorized

Tänk att det är fredag imorgon igen. Dagarna och veckorna bara flyger förbi!

Imorgon har jag en vecka kvar att jobba. Galet!

Morgondagen är späckad med möten och överlämningar. Kontrollfreak som jag är undrar jag vad jag har glömt och vad jag kommer missa att informera mina kollegor om?! Känner jag mig själv rätt kommer jag sitta här hemma i soffan sen och knåpa ihop ett eller två sms till mina kollegor och ge dem info om något jag glömt innan jag gick hem… 🙂

Nu är det läggdags här. Det blåser halv storm ute, vilket brukar betyda att jag sover dåligt (när det knakar i väggarna lite varstans).

Godnatt!

En reaktion på ”Imorgon är det fredag igen & vad kommer jag ha glömt?

Kommentera

