Första lediga dagen & hur den har varit

Allmänt, Avkoppling

Nu har första lediga dagen passerat. Det känns lite konstigt, som om jag tagit en semesterdag bara sådär. Det är bara det att jag kommer vara ledig imorgon och i övermorgon och dagen efter det… 🙂

Jag började dagen med ett frisörbesök, ett välbehövligt sådant då jag inte klippt mig sedan januari. Nu blev topparna klippta och lite ny färg och slingor ilagda. Jag har sagt det innan och säger det igen, tvättstunden hos min frisör är to die for. Hårbottenmassagen Olivia ger mig är himmelsk och jag håller på att somna, så även idag. Det är verkligen två och en halv timmes ren lyx! DSC_0072DSC_0074

Därefter strosade jag i sakta mak runt lite på stan och gjorde några ärenden. Satte mig på ett fik och åt lunch. Därefter var det besök hos barnmorskan. Jag köpte sen med mig en mumsig blåbärscheesecake hem som jag kalasade på tillsammans med en kopp kaffe 🙂 IMG_20130527_145326

En bra första lediga dag helt enkelt!

Vad har ni hittat på?

Kommentera

