Minimera datortiden & dagens mission

Allmänt, Avkoppling, Bebisen

Nu när jag är hemma varje dag ska min datortid minimeras. Det betyder att jag kommer blogga lite mindre och läsa färre bloggar.

Detta beslutet är tagit inte för att jag vill det, absolut inte, utan tvärtom. Jag vill blogga mer och läsa fler bloggar nu när jag har massa tid över. Men mina händer sätter lite stopp just nu.

De är svullna, det sticker i dem, jag har tappat känseln i vissa fingertoppar. De är tunga och stela.

Att sitta vid datorn har jag insett gör det lite värre. Det kanske blir bättre om några dagar, jag får se. Jag tar det dag för dag.

Dagens missions blir i alla fall att prata med en vän på Skype vid tiotiden och på eftermiddagen tänkte jag ta mig ut på en promenad ner till en butik där man kan köpa handledsskydd till mina händer. Det är bara två veckor kvar, men om handledsskydd kan hjälpa mig de sista två veckorna så skulle jag bli väldigt glad!

Igår var det stundtals somrigt och varmt emellan åsk,- och regnskurarna och då hade jag en superbra klänning på mig som jag fyndade för 100 kr på Lager157 i Höganäs.

DSC_0077

Var är mina fötter?!

Var är mina fötter?!

Jag fixade fötterna fina igår också! Och vaxade benen. Nu känner jag mig lite mer som en hot mama-to-be

Jag fixade fötterna fina igår också! Och vaxade benen. Nu känner jag mig lite mer som en hot mama-to-be

 

2 reaktioner på ”Minimera datortiden & dagens mission

Kommentera

