Lite balkongpiffning & det blev mysigt!

Allmänt, Avkoppling, Foto

Vår ena balkong som vi har utanför vardagsrummet är nu lite ”sommarpiffad”!

Vi har satt upp ett extra solskydd i form av en parasoll från IKEA. Blått är flott 🙂 Och så var vi en sväng till blomsterhandeln idag och köpte lite blommor till blomsterlådan. Vi stod nere på gården och planterade blommorna för att slippa släpa upp jord och annat – det gjorde jag nämligen förra året och det kom både jag och F ihåg hur det såg ut efteråt så där gjorde vi ett smartare drag i år 😉

Jag tycker det blev riktigt ombonat och fint!

IMG_0208 IMG_0209 IMG_0210 IMG_0215 IMG_0221 IMG_0222 IMG_0231 IMG_0232

Jag har fotat med mitt för dagen nyinköpta, fasta 50 mm objektiv till kameran. Krävs lite övning men jag tycker ändå bilderna blev fina! Såå fint med lite sådär suddigt drömskt i bakgrunden…

2 reaktioner på ”Lite balkongpiffning & det blev mysigt!

Kommentera

