Prinsessbröllop & saluhallen i Höganäs

Allmänt, Avkoppling, Mat

Nu har jag bänkat mig i soffan framför prinsessbröllopet mellan Chris och Madeleine. Jag är inte så jätterojalistisk men jag är supertrött och då passade det bra att landa här och bara kolla på de fina klänningarna. DSC_0109

Tidigare idag åt vi lunch med vänner i saluhallen i Höganäs. Otroligt häftigt ställe, byggt i en gammal fabriksbyggnad med rått betonggolv och gammalt trä. Cool inredning, bästa sällskapet och god mat! Det var supertrevligt men ibland fick jag ta andningspaus för kraftiga förvärkar. Det har hållt i sig från och till sen igår eftermiddag.

DSC_0108Det är kul att göra små utflykter och träffa vänner, speciellt nu när man fortfarande kan på några veckor, men samtidigt är det ännu skönare att landa i mjukisbyxor framför ett prinsessbröllop!

Kommentera

