Bortskämd med blommor & blad

Uncategorized

Man får så fina blommor när man har fått barn. Från föräldrar, kollegor & släktingar. Super att även ha fått blomstercheckar så jag kan fylla på blomsterförrådet när dessa har blommat ut. Jag älskar att ha färska blommor hemma – gör mycket för hemmet tycker jag!

DSC_0208

Här har mina kollegor skickat två buketter till oss – en till mig och en till lilleman. Hur gullig är inte den lilla? 🙂

Nu ska vi snart börja laga middag här (läs F ska börja laga). Snart kommer mina föräldrar och de ska träffa F’s mamma för första gången.

4 reaktioner på ”Bortskämd med blommor & blad

  1. åh, en liknande bukett ( en stor och en liten ) fick jag när viggo var nyfödd av mina kollegor !
    Blomster checkar är perfekt för då kan man njuta av allt det vackra – en bukett i taget 🙂

Kommentera

