Semester & så

Uncategorized

Jag tar bloggsemester ett tag!
Kommer ägna mig åt lille w, som fått konstaterad kolik (!), och åt f, som precis gått på semester. Vi ska bli bortskämda med mat och mys hos våra föräldrar. Njuta av salta och söta bad och att bara vara.

På instagram är jag pyttelite mer aktiv, jag heter jossetossefine. Lägg gärna till mig! 🙂

image

6 reaktioner på ”Semester & så

    1. Nu hoppas jag komma in i bloggandet igen, är ju lite terapi också 😉 Har varit så skönt att vara tre men nu är det snart vardag igen. Men det kommer gå galant det också har jag bestämt. Ser fram emot en höst med bebismys med W och luncher och promenader med nyfunna mammavänner för att tanka energi 🙂 Jag kommer uppdatera mig hos dig någon dag här framöver =)

  1. Nej men stackare! Både ni och lille W, kolik verkar ju vara en mardröm!
    Hur gammal är han nu, nästan två månader väl? Brukar de säga att det släpper efter 3 månader eller hur är det?
    Hang in there!

    (Och nu följer jag dig på insta :))

    1. Nu är lille W 11 veckor imorgon, så snart tre månader. Mängden skrik och gnäll per dag uppfyller ”kolikkvoten” med mer än 3h än dag som bvc går efter, men jag vet inte… jag tror mkt på att han kräks mkt och att magen blir i uppror och att han också har svårt att komma till ro och sova, för det gör han knappt dagtid. Då är det inte konstigt om man blir på dåligt humör… grinigt är det från och till men det känns ändå lite som att varje dag blir lite lättare. Och ju fler leenden och skratt desto lättare blir det! kul att vi följs åt på instagram 🙂

Kommentera

