Skoshopping & promenad längs med vattnet

Allmänt, Bebisen, Mode, Saker jag gillar

För en halvtimme sen kom jag hem från en barnvagnspromenad längs med vattnet. Gud, vilken sensommarvärme! Härligt! Dock hade jag hoodien på mig upptill, då jag även lyckades pricka in en mjölkstockning med feberfrossa och penicillinkur under semestern och då måste tuttarna hållas varma…

Kors i taket så sover lille W nu inne i lägenheten, i vagnen, som han hatar. Vi har liksom byggt en skön myshörna till honom i vagnen med en tjock kudde och en handduk, så att han halvsitter redan. Sedan har han en filt som pallrar upp honom under rumpan. Det verkar vara roligare att åka vagn då, tycker han. Så pass att man kan somna! Och med F’s hjälp så bar vi in vagnen och åkte upp i hissen. Han har vaknat tre gånger sen vi kom hem men vi har lyckats få honom att somna om igen. Jag är nöjd för varje minut han får, så mycket som han ligger back!

Och bara för att jag var så glad för det, och för att jag inte shoppat skor på en evighet (svullna gravidfötter och nu endast gympaskor under sommaren), så slog jag till på ett par Minnetonka-kängor som jag har hört ska vara gudomligt sköna! Och det borde ju passa mina fötter som jämt får skavsår, eller hur?!

Jag hade egentligen velat haft de gråa, men de fanns inte i min size. Så det fick bli svarta – ett säkert kort känns det som 🙂

Bild från Nelly.com

Bild från Nelly.com

En reaktion på ”Skoshopping & promenad längs med vattnet

Kommentera

