Lugnet & lite om ingenting

Allmänt, Avkoppling, Bebisen

Lugnet har lagt sig över mammas o pappas hus. Jag är ensam kvar med en sovandes lilleman. Sitter ute i uterummet med glasdörrarna lite öppna. Lilleman sover i sin vagn (kors i taket!) utomhus. Pappa gick en promenad med honom och efter det har han lyckats sova. Tacka vet jag hus där man kan ställa barnvagnen på tomten och barnen kan fortsätta sova. Längtar så tills vi har ett hus just nu!

För övrigt så är jag på shoppinghumör. Så efter lunch så tar jag med mig lilleman och min lillasyster, och kanske hennes bebis E, till köpcentret här i stan och ser vad jag kan hitta. Jag är ute efter en sån där tunn dunjacka som nu är så trendig. Kanske kan bli en trendmamma, haha?! Om bebisarna är på bra humör så kanske vi till och med slår till på en fika!

Ikväll kommer min syster med pojkvän och bebis hit och lagar mat, då mina föräldrar är på 60årskalas. Blir mysigt tror jag!

För övrigt känner jag mig taggad inför hösten nu – jag tror att jag och lille W kommer få en toppenmysig höst tillsammans här hemma! Tankarna har slagit mig att detta är en tid som det gäller att ta vara på för den kommer aldrig mer igen… ❤

Vad har ni för er en lördag som denna? 🙂

DSC_0392

DSC_0393

En reaktion på ”Lugnet & lite om ingenting

Kommentera

