Latte moment & en kräftduk

Uncategorized

Jag har precis haft ett latte moment. Jag och min kaffe latte. På ett fik. Sovande bebis. Lite lätt sorl i bakgrunden. Ett slamrande från baristan som skummar mjölk. Nästan så jag kan somna…Det är det som är vardagsnjutning!

Jag och w har checkat in på Väla för att göra lite ärenden. Jag var ute efter roliga kräfthattar men de var slut. Köpte en kräftduk istället och tänkte att då blir nog Mamma glad då vi ska vara i nyrenoverade sommarstugan. Jakten på kräfthattar fortsätter. Kanske man kan göra egna?! Hmm, får googla! För visst blir kräftskivan lite roligare med hattar? Om alla ser lite knasiga ut? 😉

En reaktion på ”Latte moment & en kräftduk

  1. Roligt tips som vi gjorde när vi saknade kräfthattar:
    Kaffefilter, filtpennor, alla gäster målar sin egen, eller någon annans, hatt! häftapparat lite lite gummiband så har ni finfina egenhändigt gjorda kräfthattar 😉

Kommentera

