Hösten är här & för att stanna?

Allmänt

Det känns att hösten är här nu.

Jag använde mina Hunter-stövlar idag tillsammans med min parkas.

Lille W invigde sin fleeceoverall från Polarn & Pyret.

Det regnade OCH blåste.

Jag såg några gula löv när jag och lille W promenerade i skogen.

Jag kan aldrig bestämma mig för vilken årstid jag gillar bäst, för alla har de sin charm. Men hösten ligger ändå högt upp, tillsammans med vår. Återstår att se om jag säger samma sak när det regnar småspik på tvären och är fem grader kallt?!

En reaktion på ”Hösten är här & för att stanna?

Kommentera

