Det här med poddar & jag kanske är sist i världen

Uncategorized

Är jag det? Sist i världen med att upptäcka podcasts?

P3 dokumentär har jag väl lyssnat på några stycken så där ibland, men nu har jag fastnat med ”c/o Hannah & Amanda” i lurarna när jag går långa barnvagnspromenaden varje förmiddag. Härligt att lyssna på något annat än musik. Eller naturen. Ibland är det skönt när det är tyst och man bara hör skogen (eller trafiken, eller vart man nu går), men jag har oftare och oftare haft musik i öronen. Och nu senast poddar.

Jag ska försöka hitta fler att lyssna på – att lyssna på samma röster varje dag kanske blir lite trist.

Och när man går hemma hela dagarna och framförallt promenerar mycket så tänker jag mycket på saker jag vill göra. Idag var det att jag vill gifta mig på en strand i Thailand samt att jag vill rida en gång till i veckan nästa terminen (ja, jag har ju börjat rida igen nu om jag missat att säga det!) för jag tänker att det kanske är sista gången jag kan rida två gånger i veckan. När W är större och jag jobbar så finns ingen chans att jag kommer hinna det.

Och gifta mig i Thailand, eller gifta mig överhuvudtaget, ja… det känns som om jag vill det mer och mer efter att vi fick barn. Gäller bara att prata med en viss person först… 😉 ❤

2 reaktioner på ”Det här med poddar & jag kanske är sist i världen

  1. Du är absolut inte sist 🙂 Jag har ännu i mitt liv inte lyssnat på en enda podcast. Kanske för att det blev poppis när jag bodde här? Eller så är jag bara lite sen 😉
    Kram

Kommentera

