Lite sammanfattning & de senaste dagarna

Uncategorized

Det känns som om tiden bara rinner iväg. När ska jag hinna göra det som står på Att-göra-listan? När massa annat kommer i vägen? Att blogga har inte haft högsta prio tyvärr. Men jag vill ju det så gärna, så här kommer en sammanfattning av de senaste dagarna i mitt liv:

Kärlek
Jag trodde inte jag kunde älska lille W mer än vad jag redan gör. Men igår gjorde jag det. Han var en sån exemplarisk bebis! Han sov av sig själv i en timme och en kvart på förmiddagen. Sen satt han och lekte i vagnen eller i mitt eller i min kompis knä i två timmar (!) när vi lunchade på restaurang. Sa knappt ett pip och var alldeles bedårande ❤ Mitt hjärta smälte! Sen gick vi promenad i Lund och då sussade han sött i vagnen. Lilla gullungen!

Jul
Ja, snart är det ju jul igen. Och vi ska flänga land och rike runt. Puh. Nästa år får alla komma till oss, till vårt nya hus 🙂
Julklappar har jag bara fixat fyra stycken (alla likadana, very easy). Men de andra vet jag vad jag ska köpa, så det blir lätt i år. Vi har dragit ner rejält och det är skönt. Mindre julstress!

Kommentera

