En lördag & en liten bloggpaus

Uncategorized

En lördag när jag inte helt varit på topp humörsmässigt har precis passerat. Nu ska jag göra ingenting och kolla melodifestivalen och hoppas bli på bättre humör. Usch när man känner redan på morgonen att man vaknat på fel sida och det liksom inte går över på hela dagen…

Imorgon åker jag och lille W bort några dagar till mina föräldrar för lite semester. F lämnar oss för jobb, så vi ville ha sällskap. Jag vet att lille W längtar efter mormor och morfar och det gör jag också. Men först blir det babysim imorgon bitti, sen mata lille W med välling, sen köra F till tåget och sen är jag och lille W på väg till bästkusten för lite familjehäng.

Jag har massor att blogga om (nya, fina inköp, lille W’s krypfrustration, hustankar, inredninginspiration m.m.) men för lite tid och för lite energi för tillfället. Tar kanske en liten paus nu (om inte lusten helt plötsligt faller på). Känner att jag måste ägna mer tid åt olästa böcker, åt att andas (enligt min naprapats beordran) och att mysa med min lille bebis ❤

2 reaktioner på ”En lördag & en liten bloggpaus

Kommentera

